Hotovo by mělo být, pokud to dovolí počasí, do čtvrtka 29. září a o den později by měl být most kompletně otevřený, s přibližně měsíčním zpožděním. "Most byl v horším stavu, než bylo možné ze sond zjistit. Na severním i jižním mostu bylo více kaveren, které bylo nutné vyplnit epoxidem a tak je stabilizovat. Na rampě směrem k hasičské zbrojnici jich bylo tolik, že jsme zvolili náhradu výměny celých betonových bloků," vysvětlil mluvčí společnosti Skanska Ondřej Šuch.

Práce zdrželo podle Šucha také počasí, protože například izolaci není možné pokládat za deště. Kvůli vícepracím se rekonstrukce prodraží, stát za ni zaplatí o přibližně 15 milionů korun více, než se původně plánovalo. Ředitelství silnic a dálnic bude mít na právě dokončované práce záruku deset let, životnost by pak měla být ještě o deset let delší.