Zaběhnutý a fungující (ve Výběžku) dopravce BUSLINE, který dokonce vyhrál 1.místo v soutěži o nejlepšího dopravce roku 2014, musel skončit.

Nechápu, že když něco dobře funguje, proč to nemůže pokračovat dál, že se musí dělat výběrová řízení, o jejichž praktikách a korupci dnes 
a denně čteme.

Těch nákladů a práce u dopravce končícího a na druhé straně totéž u dopravce nového, práce a finance kolem výběrového řízení. Není divu, že pak chybí finance jinde.

Co si mají lidé myslet, jakým způsobem bylo asi provedeno výběrové řízení, když je viditelné, že „prošel" horší dopravce. Nemám na mysli počáteční chaos, bez kterého se asi žádné začátky neobejdou. Jde o celou řadu nedotažených a nepřipravených věcí (neproškolenost řidičů, chybějící jízdní řády atd).

Jako nejvýraznější změnu 
k horšímu vidím to, že z Rumburku do Děčína se už nedostanu přímým spojem a že dopravné podražilo.

O všech změnách se psalo 
v superlativech, jak tohle mohlo u výběrového řízení projít, to nechápu. Nechápu krajské úředníky, kteří mají 
s tím co do činění, že dopustili takové změny k horšímu.

Když pomyslím, co ta změna všechno obnášela – těch zainteresovaných lidí, toho času, peněz atd., a to nejenom 
u nového dopravce, který musel vše od základů budovat, ale i u bývalého dopravce, který musel vše likvidovat – a porovnám to s výsledkem, přijde mi to celé k ničemu a dost pochybné, zavádějící.
Autor: Eva Hejnová