Ředitelství silnic a dálnic tu pracuje na rozšíření silnice, následně začne frézování staré asfaltové vrstvy. Práce probíhají za částečné uzavírky, dopravu řídí semafory. "Vzhledem ke špatnému technickému stavu stávající nosné konstrukce dojde k jejímu odstranění. Stávající kamenné opěry budou zachovány a budou rozšířeny železobetonovou opěrou a doplněny úložným prahem. Nosná konstrukce bude tvořena železobetonovou deskou uloženou na vrubových kloubech," uvedla mluvčí ŘSD Dana Zikešová. "V rámci stavby mostu bude provedena nová konstrukce vozovky v nezbytně nutném úseku pro napojení na stávající stav. Celková délka úprav vozovky je přibližně 20 metrů. Na mostě je navržena třívrstvá vozovka," dodala.

Rekonstrukci za 3,5 milionu bez daně pro ŘSD provádí Vodohospodářské stavby. Hotovo by mělo být letos v říjnu.