Odpovězené otázky

Jméno:
Marie Fajková (Otázka vložena: dnes 11:55)
Otázka:
Pane primátore, držím palce, myslím, že jste schopný politik, rozhodně lepší než ten před Vámi. Hodně zdaru.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:59)
Děkuji Vám za podporu.
Jméno:
Komár (Otázka vložena: dnes 11:51)
Otázka:
Pane primátore, budete nějak reagovat na žalobu podanou na Vaši osobu jistým sdružením? U případného soudu Vám fandím. Když budeme podávat žaloby na každého s kým nesouhlasíme, tak se nikam nedohrabem ..
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:59)
Děkuji za Váš názor a podporu. Danou problematikou se zabývají mí právníci. Rozhodně nehodlám rezignovat na své názory a postoje, které jsou motivovány vždy zájmem většiny.
Jméno:
Radek (Otázka vložena: dnes 11:50)
Otázka:
Ale to byste měl. Protože jako náš zástupce byste měl dělat přítrž věcem, které nejsou v souladu se zákonem a to zejména tehdy, když se jich dopustí vaši úředníci. Jak mohl Vrcha dostat stavební povolení, když se v dané lokalitě nesmí stavět. Nicméně uznávám, že ho dostal za vlády Medka a spol.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:57)
Požádám tajemníka magistrátu o prošetření dané záležitosti. Pokud se na mne v blízké době obrátíte, budu Vás o výsledku informovat.
Jméno:
gábina (Otázka vložena: dnes 11:41)
Otázka:
Kolik máte dětí? Máte nějaké domácí zvíře? Co dělá vaše žena? Kolik Vám je let?
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:55)
Jsem podruhé ženatý, je mi 46 let a se svojí ženou Yvetou máme 3 děti, 2 dcery a jednoho syna. Manželka je profesorkou na děčínském gymnáziu (aprobace biologie, tělesná výchova). Máme 2 feny zlatého retrívra, 3 kočky, rybičky.
Jméno:
Petr (Otázka vložena: dnes 11:40)
Otázka:
Proč všechny zakázky a peníze od města dostávají firmy zpřízněné s ODS? Třeba peníze na Nebíčko, pronájemplaveckého areálu atd. Myslím, že si v plaveckém areálu pan Košnar špatně nevedl.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:52)
Poskytování veřejných finančních prostředků, tedy i peněz z rozpočtu města upravuje a řídí zákon o zadávání veřejných zakázek a přijatá vnitřní metodika magistrátu města. Tato metodika je přísnější, než samotný zákon. Pokud má někdo poznatky, že je tomu jinak, nechť předloží fakta a ne pouze domněnky.
Jméno:
Jitka Jetmarová (Otázka vložena: dnes 11:40)
Otázka:
Dobrý den,pane primátore,můj dotaz:Jak je možné,že v 21.století,kdy se neustále mluví o ohrožení občanů z výfukových plynů někoho vůbec napadne zadat studii o variantě dálničního přivaděče vedeného přes město? VIZ:3.10.vláda projednává zprávu o stavu ovzduší,kdy 60%obyvatel je vystaveno znečištění.Dále VIZ článek v Děčínském deníku o rozhodnutí německého nejvyššího správního soudu,že při překročení určitého množství prachu z výfukových plynů aut musí radnice okamžitě zakázat provoz automobilů ve městech. Máme přece variantu "Malšovice",která je sice dražší,ale neohrožuje občany.Peníze by ale v tomto případě přece neměly hrát hlavní roli-vždyť následná léčba občanů by byla mnohem dražší než samotný přivaděč!Děkuji
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:49)
Na daný problém jsem odpověděl v několika předchozích dotazech.
Jméno:
Jiří (Otázka vložena: dnes 11:38)
Otázka:
Co jste si povídal s panem prezidentem, přišla řeč i na dopravu v Děčíně a hlavně na ten přivaděč?
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:47)
Byla celá řada dotazů a témat včetně zmiňované přeložky silnice I/13.
Jméno:
Decin (Otázka vložena: dnes 11:31)
Otázka:
Jaky je Váš názor na pana Pavlíka a jeho občanské združení? Myslíte, že skutečně hájí zájmy ostatních děčíňáků a záleží mu na vyřešení situace? Jestli jo tak má můj hlas.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:46)
Odpověď je stejná jako na předchozí dotaz týkající se pana Vrchy.
Jméno:
Radek (Otázka vložena: dnes 11:26)
Otázka:
Víte něco o tom, že odpůrce výstavby přivaděče Vrcha má prý postavený dům v ochranném pásmu drah a dokonce prý i v místech, kde to nikomu jinému nepovololili ochránci přírody a jemu ano. Taky se povídá, že mu to dovolila radnice i přesto, že se tam nikdy s domky nepočítalo.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:45)
Na rozdíl od odpůrců "dálničního přivaděče" dané téma nepersonifikuji. Nezkoumám své odpůrce a nelustruji téma ve Vaší otázce.
Jméno:
Martin Votápek (Otázka vložena: dnes 11:17)
Otázka:
Proč chcete znehodnotit naše nemovitosti a pozemky a radikálně zhoršit životní podmínky Jílovského údolí výstavbou zamýšleného dálničního přivaděče. V době inverze tu bude nedýchatelno.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:43)
V žádném případě toto není mým cílem. Naopak. Je potřeba řešit dopravu jako takovou vedením trasy, která povede mimo nejzastavěnější území našeho města a měst jako je Jílové, Libouchec, směrem k dálnici D8. Tedy řešení, které se dotkne co nejmenšího počtu obyvatel a bude mít co nejmenší dopady na životní prostředí.
Jméno:
Jarda Stehlik (Otázka vložena: dnes 11:12)
Otázka:
Mislite si ze je mozna zelena varianta?
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:39)
Stávající dostupná vyjádření odborníků jsou jasná. Nedělat nic znamená největší dopad především na zdraví obyvatelstva v budoucnosti. Realizovatelnou variantou pro mne bude ta, na které se odborníci shodnou při respektování průchodnosti daného řešení a to ze dvou pohledů, z pohledu ekonomického a ekologického.
Jméno:
Veronika (Otázka vložena: dnes 11:11)
Otázka:
Vítáte vznik sdružení, které podporuje výstavbu dálničního přivaděče.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:34)
Vítám všechny aktivity, které o tomto problému z pohledu věcného chtějí diskutovat. A to jak aktivity pro i proti "přivaděči". Z mého osobního pohledu jsem opravdu postrádal vyjádření a stanoviska občanské veřejnosti, která si stejně jako já uvědomuje, že tranzitní doprava skutečně problémem je.
Jméno:
Olin (Otázka vložena: dnes 11:20)
Otázka:
Uvažeujete o přehodnocení dotací pro výletní loď Děčín, která od města dostává dost peněz, přesto nejezdí. A to i když může, neustále se provozovatel vymlouvá na nedostatek vody, ale to není pravda. Na tel. dotaz na info. čísle nám bylo také řečeno, že nás musí být nejméně třicet, aby se prý zaplatila nafta, Na tu ale přece dotává ty peníze, nebo ne.
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:26)
Rozhodně neuvažujeme o nepodporování osobní lodní dopravy na dolním toku řeky Labe. Problému, o kterém hovoříte, jsme si dobře vědomi a jsme připraveni pro příští turistickou sezónu tento řešit.
Jméno:
občan (Otázka vložena: dnes 11:10)
Otázka:
Jak se vyvíjí Váš spor s panem Sinkem. Slyšel jsem, že pan Sinko tím, že vás v děčínském Deníku pomluvil, skutečně trestný čin spáchal. Kdy tedy bude soud?
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:24)
Stručně shrnuto, pan S. a někteří další mne podezírali z praktik, které já neužívám. Následovala má žaloba a požadavek na náhradu 1 koruny české. Všichni rozumní z toho cítí, že jde hlavně o to, odnaučit pana S. pracovat se lživými výpady. Věc řešil mimojiné orgán činný v trestním řízení a pan S. má vážný problém. Jsem ten poslední, kdo by měl radost z toho, že mu komplikuji jeho již tak těžkou osobní situaci. Přijal jsem jeho uznání chyby. Ve sportovním životě i v politické práci jsem byl mnohokrát faulován. Faul vždy nejen bolí, ale vždy také oslabí tým, ve kterém hráč hraje. Faulující hráč pak někdy gestem naznačí, že si je svého prohřešku vědom, někdy se i omluví. Někdy se v takové situaci vmísí do hry rozhodčí a provinivšímu se hráči dá výstrahu, či napomenutí. Hráč pak musí hrát s tím, že mu hrozí riziko vážnějšího trestu. Bude tedy především na panu Sinkovi, jak bude v budoucnosti vážit svá slova a konstruovat své příběhy. Pokud si svou situaci i po této omluvě uvědomí, bude hrát nějaký čas bez faulů. A to je dobré pro nás všechny. Veřejnost nebude matena a můj tým nebude oslabován. A mne tento faul už dávno přebolel.
Jméno:
Karel (Otázka vložena: dnes 11:08)
Otázka:
Proč právě přivaděč se musí vést středem města, když jinde se snaží o obchvaty? Co Vám říká zákon o ochraně zdraví obyvatel?
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:18)
Především město, tedy Děčané, potřebuje řešit tranzitní dopravu. Ten, kdo se domnívá, že současný způsob pohybu motoristů je tou nejlepší devizou pro budoucnost, tak se prostě mýlí. Dopravu ve středu města již dávno máme. Předpokládám, že se bavíme o přeložce silnice I/13. Dálniční přivaděč je pouze terminus technicus, který zakořenil v našich hlavách, ale parametry komunikace řešící tranzitní dopravu v budoucnosti neodpovídají parametrům, tzn. šířce tzv. dálničního přivaděče. Připomínám, že na toto téma diskutují odborníci již bezmála 37 let. Při svých diskusích zvažují danou problematiku ze všech úhlů pohledu, především dopad na zdraví obyvatel, životní prostředí, ekonomickou náročnost a technická opatření. Tak tomu je i v případě dokumentace vlivu stavby na životní prostředí (EIA), kterou v současné době celá řada zainteresovaných měla možnost připomínkovat.
Jméno:
Martin (Otázka vložena: dnes 11:04)
Otázka:
Pane Raška, držím palce. Nenechte se znechutit osobnimi utoky
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:08)
Nenechám, děkuji za podporu.
Jméno:
Luděk Kolář, Děčín (Otázka vložena: dnes 11:04)
Otázka:
Jaké opatření a prostředky byly vynalezeny na ochranu města před povodněmi od r. 2002
Odpověď: (Odpověď vložena: dnes 11:07)
Nejen, že byly vynaloženy, vynakládají se a v budoucnu budou vynaloženy. Mimojiné také proto, že město Děčín je jedno z prvních měst, které v dané oblasti žádá prostřednictvím ministerstva zemědělství peníze na protipovodňová opatření týkající se pravého a levého břehu Labe, pravého a levého břehu Ploučnice a pravého a levého břehu Jílovského potoka. V součtu se dá hovořit o stovkách milionů korun. Přáním nás všech je, aby plánovaná velká opatření se začala realizovat již v roce 2008.