Při první zkoušce dopadla většina pump špatně. Na stojanech u myček i vysavačů chyběla informace o ceně i o tom, jak dlouho bude zařízení za vhozenou desetikorunu fungovat. Vše je ale teď zcela jinak.
První vyzkoušeným zařízením byl největší mycí areál ve městě, u čerpací stanice děčínského dopravního podniku. Na stojanech již nechyběly jak cedulky s cenou, tak ani informace o časovém intervalu v hodnotě deseti korun. „Sami jsme si po prvním článku uvědomili, že by tam informace měly opravdu být. Hned jsme tam proto cedulky vylepili. U vysavače jsme navíc nastavili i delší interval, než je na cedulce, aby nedocházelo k problémům,“ řekl vedoucí mycího centra Václav Sobek.

Intervaly sedí

V mycím boxu dopravního podniku seděl interval na vteřinu přesně. Cedulka uváděla osmdesát vteřin mytí za deset kuron. Čas zařízení dodrželo na vteřinu přesně.
Dalším z testovaných pump byla čerpací stanice OMV na děčínské Kamenické ulici. Tam před několika týdny chybělo označení stojanu vysavače a nesrovnalosti byly i v délce časového intervalu. Tentokrát již byl stojan označen a vysavač navíc pracoval déle, než kolik bylo uvedeno na informativní cedulce.
„Nápravu jsem udělal hned ten den, co redaktor Deníku navštívil naší pumpu. Navíc jsem poučil i obsluhu, jak dlouhý interval je na vysavači nastaven,“ řekl vedoucí pumpy Tomáš Sobotka.
Bez problémů byla i pumpa děčínského Tesca. Ta již dopadla dobře i v prvním testu. Stojan byl označen všemi údaji a navíc i fungoval přesně jak měl.
Přístup pump teď kladně hodnotí i zákazníci. „Jsem velmi rád, že vím, co za své peníze dostanu. Již nemusím odhadovat, jak dlouho mi na mé auto bude voda stříkat,“ řekl včera návštěvník mycího areálu děčínského dopravního podniku Karel Strouhal.