Velké fronty, jaké pamatují řidiči z loňského roku při výstavbě první etapy kanalizace, by ale řidiče letos potkat neměly. „Úsek mezi semafory je jen padesát metrů dlouhý. Interval semaforu proto můžeme nastavit kratší. Řidiči by tak neměli mít větší zdržení,“ řekl Radomír Netopil ze stavební firmy Horák, jež stavbu zajišťuje.
V průběhu příštích měsíců by se staveniště mělo několikrát přesunout. Novou část kanalizace budují stavební dělníci v úseku dlouhém téměř dvě stě metrů. „Vždy se o padesát metrů pošoupneme směrem od centra Děčína k Bynovu. V současné době začínáme u odbočky do děčínské čtvrti Škrabky a skončíme u odbočky do Bělé,“ upřesnil Netopil.
Stavebníky ale trapí i nadměrná doprava, která silnici zatěžuje po otevření nového úseku dálnice D8 na Německé hranice. „V jednání je i dokonce odklon veškeré nákladní dopravy přes Ústí nad Labem,“ podotkl Netopil.
V pohotovsti jsou i policisté. „Případné dopravní problémy bychom řešili na místě. Doufáme, že bude vše v pořádku,“ řekl děčínský policejní mluvčí Jan Šmíd.
