Tak jak se to stalo nyní, kdy vodárenská společnost vyměňuje kanalizaci a vodovod v ulici Ćsl. Mládeže na jednom z nejužších míst. S tím, že autobusy městské i linkové budou muset v určitý okamžik jezdit ulicí Práce, se od samého počátku počítalo. S čím se ale nepočítalo, že to bude tak brzy po zahájení stavby. Stavařům se ale začaly hroutit výkopy a pro autobusy tak začalo být nebezpečné jezdit viaduktem u mototechny, v kterém se nyní kope.

Nenadálost přesunu autobusových zastávek za vlakové nádraží ke sportovní hale nezaskočila jen město nebo dopravní podnik. Ale především cestující, kteří i týden po změně vedení linek často bloudí středem Podmokel a hledají tu správnou stanici. Ne snad tolik místní, ti se poměrně rychle zorientovali. Přispěly k tomu informace v médiích nebo webu a sociálních sítích města a dopravního podniku.

Kdo je ale často bezradný, a jsme toho na ulici Prokopa Holého svědky několikrát denně, to jsou turisté. Ti totiž nečtou místní média, nesledují sociální sítě dopravního podniku nebo magistrátu. Ti potřebují radu přímo v terénu.

Zmatené malůvky na stanicích člověku, který město vůbec nezná, příliš nepomohou. Není přitom potřeba vymýšlet vymyšlené. Ve velkých městech se při zásadních dočasných změnách v dopravě osvědčili rádci ve výstražných vestách, kteří bloudícím lidem dají ten správný směr, případně směrovky ukazující cestu k přesunuté zastávce.