Vysvětlení: Dobré je to v tom, že muži, mužíci, kluci, chlapi, no prostě všichni, kteří se řádně opřeli do tradičních oslav Mezinárodního dne žen, nemuseli v cepovitém stavu řídit svá auta, ale mohli se nechat domů odvézt autobusem.

Dobré je možná i to, že řidiči na Ústecku „jen" čekají, zda se na jejich požadavcích ohledně zvýšení mezd něco změní do celostátního řidičského ultimáta, které vyprší 15. března.

Špatné je, že ihned „dostali" ve vedení kraje nápad, jak krizi kolem peněz pro řidiče vyřešit. A to – zřízením „vlastní" krajské autobusové firmy. Fakt, bravo!

Nové ČSAD, ne asi? Řidičům by to lepší platy nezaručilo. Bylo by to „jen" o několik set milionů ročně dražší než současný systém.

Zničilo by to firmy, které dnes jezdí, neboť by neměly na splácení dlouhodobých drahých úvěrů za nákup autobusů. A přitom „prosté" navýšení platů řidičů by nyní a hned vyšlo řádově (!!!) levněji…

Martin Schulz, Doubice