A to tedy – pic kozu do vazu! Prý ten název prošel kladně vládou proto, že se o něm vedla dlouhá desetiletí podrobná diskuse. Stará Blažková, diskuse… Nic se nevedlo. Navíc, kdyby se bývalo bylo něco jako diskuse vedlo, bylo by se bývalo v tom přemítání jistě „objevilo", že naše země mají po dlouhá staletí, již od středověku, zavedený a v cizině dobře známý název. Ano, uhodli jste, je to „Bohemia". Nyní se tedy nejspíš dostane k lizu nějaký kamarád někoho od vlády, jehož reklamní firma se bude v příštích letech podílet na propagování názvu „Čechia" či „Czechia" v zahraničí. Ta minulá, či lépe řečeno dosavadní, kampaň za značku „Czech Republic" přišla na o něco víc než miliardu. Uf. Když se pokusíte skandovaně vykřiknout: „Kdo neskáče není Čechián!", nejpozději při třetím opakování vypadnete z rytmu a půjdete k zemi jak pytel pravých čechiánských brambor. 
A podle jakého vzoru se to bude skloňovat? „Čechián" – vzor „mafián"? Vládo, fakt, moc díky!