Zdroj: DENÍK/Jan Vraný
Bývalé schodiště na první nástupiště a nástupiště číslo "jedna á"
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Pamatujete? informační systém Pragotron ještě v březnu 2006.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
V březnu 2006 zasáhla dráhy stávka. Na ústeckém nádraží se v tu dobu pracovalo na jeho modernizaci.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
V květnu 2006 končila kolej u prvního nástupiště v úrovni, kde dnes stávává lokomotiva vlaku jedoucího do Teplic.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Vlaková souprava u druhého nástupiště v květnu 2006.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
V květnu 2006 začala rekonstrukce prvního nástupiště včetně opravy první části podchodu.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
V květnu 2006 začala rekonstrukce prvního nástupiště včetně opravy první části podchodu.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Pamatujete si na provizorní rampu z ulice U Nádraží? (v pozadí)
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Demolice železničního mostu kvůli výstavbě nového v červnu 2006.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Demolice železničního mostu kvůli výstavbě nového v červnu 2006.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Bývalý podchod do prostor pro zaměstnance železnice (červen 2006)
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Pohled na nádraží v červenci 2006
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Postupná obnova mostu u "Benešáku" spočívala v jeho rozřezání a výstavbě nové konstrukce.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Srpen 2006 bylo nástupiště číslo 1 kusé a končily tady vlaky od Mostu a Teplic.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Nádraží se proměňuje v moderní komplex. I se zpožděním spěšného vlaku na Děčín ve výši 190 minut (listopad 2006)
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Duben 2007: Třetí nástupiště se dokončuje.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Duben 2007: Třetí nástupiště se dokončuje.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Stanice Ústí nad Labem, hlavní nádraží / Ústí nad Labem - hauptbahnhof / Station Ústí nad Labem
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Pohled na nádraží v dubnu 2004
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
V polovině května roku 2007 byl ukončen provoz druhého nástupiště a zahájen provoz na třetím nástupišti.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Na druhé nástupiště přijíždí poslední vlaky...
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
...a naposledy od něho odjíždí.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Demontáž technologických zařízení, které bude možné využít jinde nebo jindy.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Vstup na druhé nástupiště je uzavřen!
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Už koncem května 2007 nebylo po druhém peróně ani památky.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Přestavba byla v plném proudu.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Zlikvidován byl i stánek, který kdysi na druhém nástupišti stával...
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Demolice vstupního schodiště na "dvojku"...
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
...a jen průhled na uzavřený podchod dává tušit, že tu kdysi býval perón.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
Koncem května se připravovala výluka podjezdu u kamenolomu...
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
...a jeho samotná oprava. Na etapy.
Zdroj: DENÍK/Filip Vlček
A to je nádraží dnes: Fuknční nástupiště, podchod i hala. Moderní nádražní komplex konečně i v Ústí nad Labem.
Zdroj: DENÍK/Jan Vraný