„Za zvýhodněnou cenu si mohli zakoupit společnou vstupenku, která je opravňovala ke vstupu do všech tří zoologických zahrad. Tím, že každá zoo má jiný charakter, chová jiná zvířata 
a má jinou nabídku aktivit, byly jednotlivé návštěvy specifické a jedinečné," vysvětlila ředitelka děčínské zoo Kateřina Majerová.

Každý držitel vstupenky navíc získal při návštěvách jednotlivých zahrad dárek 
v podobě magnetky s motivem zvířete, která dohromady utvořila originální sérii. Každý, kdo navštívil všechny tři zoo do 31. října 2016, byl zařazen do slosování o ceny.

„Z celkového počtu 176 účastníků byli vylosováni tři výherci. Hlavní cenou byl poukaz na vyhlídkový let 
z letiště v Roudnici nad Labem, pro další dva výherce budou připraveny originální dárky z každé zoo a od Ústeckého kraje. Slavnostní předání se uskuteční v polovině března v ústecké zoo přímo ve výběhu slonů, kam budou pozváni i zástupci médií," doplnila Majerová.

Tento pilotní, nultý ročník bude ukončen 31. prosince 2016, ale všechny strany se již dohodly na pokračování 
v příštím roce.

Informace o projektu a podmínkách budou během prvního čtvrtletí umístěny na webových stránkách, na plakátech či na letácích, které budou k dispozici na veletrzích cestovního ruchu, v turistických informačních centrech a v různých turistických destinacích.

Zájemci si budou moci vstupenky zakoupit od 1. dubna 2017 v každé zoo, a pokud se jim podaří posbírat všechna tři razítka do konce října, budou opět zařazeni do slosování o ceny.

Myšlenkou kampaně je poskytnout obyvatelům Ústeckého kraje tip na výlet, neboť všechny tři zoo jsou dobře dostupné, co se týče vzdálenosti, a zároveň jim nabídnout výhodu při nákupu společné vstupenky.

Kampaň opět podpoří Ústecký kraj na svém turistickém portále Brána do Čech. Logo projektu, který propaguje čtyři destinační regiony kraje, se bude opět objevovat i na vstupenkách.