K firmám, které kraj reprezentovaly, patřila stejně jako v loňském roce a.s. Český porcelán Dubí. V Drážďanech byla vedoucí marketingu porcelánky Petra Zajanová.

Jaký byl zájem návštěvníků o expozici Ústeckého kraje?
Návštěvníci veletrhu náš kraj znají, měli zájem o konkrétní informace a místa. Ústecký kraj skýtá spoustu krásných míst, nedá se určit favorit, jedni se ptali na lázně, druzí na cyklostezky, třetí na ski areál… Mnozí se zastavovali u obrovské porcelánové konve a s úžasem sledovali práci naší malířky cibulového vzoru Ivany Novákové.

Kdybych měla srovnat minulý a letošní ročník z pohledu návštěvnosti, řekla bych, že letos byla účast vyšší, mraky lidí! A nebyli to tzv. sběratelé suvenýrů, ale lidé s opravdovým zájmem o náš kraj.

O co z porcelánky byl největší zájem?
Mnoho lidí projevilo zájem o prohlídku závodu s dotazem, kde si mohou koupit náš porcelán. Zájem byl i o navázání partnerství s naší společností, chtěli by například nabídnout svým hotelovým hostům, a nejen z pohledu malé vzdálenosti, porcelánku jako turistický cíl. Zajímala je možnost zakoupení dárkových balíčků pro své hosty.

Vzhledem k tomu, že cibulový dekor je známý po celém světě, zvláště pak v Německu, směřovaly dotazy návštěvníků naší expozice také k historii, hlavně ve spojitosti s porcelánkou Meissen. Zájem byl tedy o prodej i odborné informace spojené s technologií výroby porcelánu. Získali jsme kontakty na potencionální partnery.