VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Změní se Kozí dráha na stezku pro cyklisty?

Změní se Kozí dráha na stezku pro cyklisty?

Děčín – Vlaky s turisty nebo turisté na kolech? Vedení děčínské radnice by mělo podle dopravní komise zvážit možnost využití Kozí dráhy, která funguje jen příležitostně při různých akcích. Děčín se ale prozatím kloní spíše k zachování železnice.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 17 PŘÍSPĚVKŮ

....
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
vyvolává to ve mě dojem, že někdo tu dráhu nechal úmyslně zavřít aby tam ta cyklistická stezka mohla stát, že někdo měl tyhle informace, a za socanský unijní dotace si namastí kapsu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ....
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
.. mám takový dojem, že to byla ódésklika Milan Franc, Děčín, jinak také radní pro dopravu a legislativu Ústeckého kraje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
a je to
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
Když ne silnice tak alespoň cyklostezka. Už vidím ty cyklisty jak šlapou to převýšení - jen DC - Jílové je skoro 200 m a do Chvojna dalších 100m.A nahoru je žádnej vlak nevyveze..... Nechte rozumný víkendový a sváteční provoz ale chtělo by to alespoň do Bohosudova k lanovce když už ne až na Barboru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: a je to
Nezaregistrový uživatel 21.5.2015 reagovat
Kdybys na kole jezdil, věděl bys že po drážním tělese je to stoupání tak pozvolný, že si ho málem ani nevšimneš. Takže když už se nějaká trať zruší, je vhodný tam udělat cyklodálnici. Jiná věc je, že pokud pojedeš třeba z Býnova do práce do města, možná to raději vemeš rovnou po silnici, než stoupat k trati/stezce. Ale jinak souhlasim se zachováním provozu alespoň k lanovce a případně k navazujícímu autobusu do Tisé, nebo skibusu do Zadní Telnice (těch co jsou ochotni jít kus pěšo už moc není).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
.
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
Děčín potřebuje nutně dálniční přivaděč. Na ten asi nejsou peníze. Bude tedy cyklostezka. :-) :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Cyklostezka
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
Než prodělečnou lokálku, tak radši cyklostezku, kterou by určitě uvítalo více lidí a byla by využita lépe, než občasný víkendový výlet lokálkou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Podle ovoce jejich poznáte je...
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
Podívejte se na složení dopravní komise, přece nevěříte, že někdo z nich jel posledních 20 let vlakem... A navíc cyklostezka vypadá moderně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jednoznačně cyklostezka!
Nezaregistrový uživatel 20.5.2015 reagovat
Když není a v brzkých dalších letech určitě nebude přivaděč, jednoznačně by byla lepší cyklostezka. Klidně bych pak jezdil do práce na kole, což na silnici 1/13 nyní není možné, nejsem totiž sebevrah.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Kozina
Nezaregistrový uživatel 21.5.2015 reagovat
Cyklostezka má perspektivu rozvoje turistického ruchu. Nabalují se na ní pracovní příležitosti. Po jejím dokončení s ní nejsou spojeny mizivé náklady. Zatímco Kozí dráha se svým občasným jízdním řádem vyžaduje zbytečné náklady. Pro město nemá žádný ekonomický přínos.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
návrh
Nezaregistrový uživatel 27.5.2015 reagovat
Kdyby se obce složily že Děčín by dal 60 tis Jílové 30 tis Libouchec Libouchec 20 tis Velké Chvojno 10 tis, 20 tis Telnice, Chlumec 15 tis a Krupka 25 tis. A už tohle by stačilo na jízdy o státních svátcích mimo vánoc. Celkem 180 tis na dva páry spojů Děčín - Krupka takže to jde. Pro obce to jsou drobné, takže by to neměl být problém.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdo chce něco dokázat, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod ...
Nezaregistrový uživatel 28.5.2015 reagovat
To platilo vždycky a platí i teď: když Ústecký kraj i město Děčín před několika roky usilovaly o zrušení té trati kvůli snazší stavbě silnice, pomohla SŽDC a pod záminkou nutné opravy snesla několik kolejnic asi 1 km pod Telnicí (ty tam ležely odložené ještě loni a nikdo je mezitím nerozkradl !) - tím "nutná oprava" skončila a trať mohla být prohlášena za nesjízdnou a ponechána v chátrání, aby náklady na její případné následné zprovoznění byly už příliš velké a pro zmanipulovanou veřejnost nepřijatelné ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A je to tady
Nezaregistrový uživatel 6.6.2015 reagovat
Ve "Zpravodaji" vlivný člen radniční koalice už o železniční dopravě ani neuvažuje. Taky proč, vlakem nejezdí, a návštěvníky do obchodního centra to nepřiláká,,,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Děčín
Nezaregistrový uživatel 7.6.2015 reagovat
Mluví se tady stále o investicích ,výdělku ,prodělku tak mi někdo vysvětlete jakým způsobem se budou vracet investice když se ta "kozina" promění v cyklostezku?Myslím že obnova "koziny" se bude splácet pomalu ale oproti cykloztezce přeci.! Ztezka by jen stála další peníze na její údržbu :-( Ale je to jen můj názor ,ale za mím si stojím..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kozina versus cyklostezka
Nezaregistrový uživatel 7.6.2015 reagovat
Otázka: Co potřebuje Děčín a jeho občané, aby se vylepšila jeho ekonomická situace? Moje odpověď: Děčín potřebuje turistu, který bude "v Děčíně" bydlet, jíst, pít, nakupovat, ideálně využívat další služby, no prostě utrácet peníze. Fakt nevím, jak k tomu přispívá Kozí dráha, která je ještě navíc dotovaná z veřejných peněz. Nic proti Kozí dráze, u níž si náklady na provoz ponesou sami cestující. Naproti tomu cyklostezka je jednorázový výdaj. Další její provoz potřebuje jen minimální náklady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kozina versus cyklostezka
Nezaregistrový uživatel 7.6.2015 reagovat
Podnikatelé ve vedení města to měří jen ziskem. Kozí dráha ho nepřináší. Ale cyklostezka ano ? A co náklady na její vybudování. Město v anketě se zachováním železnici nepočítá. Lidé mají odpovědět na jiné otázky- cyklostezka nebo drezíny. Nic jiného...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kozina
Nezaregistrový uživatel 14.6.2015 reagovat
Problém by ale nastal ve chvíli, kdy by kvůli nízké vytíženosti nechtěla Správa železniční a dopravní cesty do oprav Kozí dráhy investovat. Již v minulosti kvůli úsporám žádala například v Jílovém 
o zrušení několika železničních přejezdů. Jejich údržba totiž stojí nemalé peníze a je nutné je udržovat i tehdy, pokud po trati nejezdí pravidelná doprava. Ona se ta údržba ale nedělala a prachy se za ní braly, proč by jinak vypadala tak,. jak vypadá, SŽDC bere peníze na opravu i tratí s nulovým grafikonem..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kozí dráha
Martin Petrů (26487) 28.1.2017 reagovat
Deset let na trati není běžný provoz. A stále se nemohou domluvit na ukončení tratě a vybudování cykloztesky. Ročně se do údržby vráží nesmyslně ohromné peníze. Podle stavu tratě jdou ty peníze jen na papíře, ale ne do údržby. Dalších deset let bude někdo na těchto udržovacích pracech vydělávat, než se trať totálně rozpadne . Pak teprve začne někdo jednat .Přitom dnes na silnice aby se cyklista bál a při výstavbě kruhového objezdu u Lidlu nebudou moci cyklisté vůbec přes město jezdit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies